Třídy a události

Hurá na prázdniny! - 4. D

V pátek 28. června jsme se rozloučili se čtvrtou třídou, a tak si můžeme užívat zasloužené prázdniny. ​
  108 zobrazení

Výlet na Kunětickou horu

​ Ve středu před vysvědčením jsme se vydali na výlet na Kunětickou horu. Hned na začátku procházky nás přišla pozdravit místní zvířátka. Dále jsme pokračovali až do Kunětic, kdy jsme si cestou užívali hezké přírody a krásných výhledů.  Vše jsme zakončili výbornou vyhlášenou zmrzlinou. Provázelo nás krásné počasí a fajn...
  164 zobrazení

První prázdniny

20240628_082144
​Dnes jsme se rozloučili se třídou a vykročili na naše první prázdniny. Všichni pilně pracovali, takže první vysvědčení v životě mají všichni naprosto úžasné. Krásné prázdniny, děti, už teď se na vás těším.
  120 zobrazení

Hurá na prázdniny!

Před námi je léto plné zážitků, v září si budeme vyprávět!
  111 zobrazení

Poslední plavání

20240625_1035590
V úterý jsme měli poslední - desátou - lekci, kterou jsme si užili dováděním a skoky do vody. V závěru byli vyhlášeni nejrychlejší plavci. Vysvědčení si ale zasloužli všichni. ​
  93 zobrazení

Indiánská noc

V pátek 14. června k nám dorazili malí indiáni s batůžky, spacáky a karimatkami a těšili se na přespání ve škole. Indiánskou noc jsme zahájili na zahradě, kde na nás čekal dopis od šamana Letícího orla, ve kterém nás zval na indiánskou stezku. Děti musely projít zkouškami, které pro ně Duchové živých bytostí přichystali a získat od nich šest předmě...
  66 zobrazení

Hurá na prázdniny! - 4. C

Se školním rokem a se 4. třídou jsme se rozloučili společným piknikem na školní zahradě. Děti si pochutnaly na pizze a jiných dobrotách, protáhly se na prolézačkách, zahrály fotbal. Ve čtvrtek jsme navštívili kino. V pátek jsme si rozdali vysvědčení a tak si můžeme užívat zasloužené prázdniny! ​
  97 zobrazení

1. třída úspěšně za námi

​Tak a máme 1. třídu za sebou. Nyní si odpočineme a v září se sejdeme ve 2. třídě.
  82 zobrazení

Loučíme se s třetí třídou

​Rozloučili jsme se se školním rokem a těšíme se na prázdniny.
  81 zobrazení

9. A se loučí...

​Devět let uplynulo jako voda... Dnes byl náš poslední den na základní škole...  Tímto dnem jsme uzavřeli jednu kapitolu našeho života.  Vážení rodiče, ještě jednou velmi děkuji za úžasnou nadstandardní spolupráci, vstřícnou komunikaci a podporu. Jsem moc ráda, že jsem mohla Vaše děti provázet v roli třídní učitelky.​ Děkuji za pestré čty...
  67 zobrazení

Vysvědčení netradičně... aneb loučíme se s prvním stupněm

Čtvrtek 27.6.2024,17:00...piknik, trocha výuky první pomoci, pizza, vybíjená, fotbal, prezentace o USA od Máry a Aničky - VYSVĚDČENÍ - spánek a páteční ráno. Takto jsme prožili naše poslední společné chvíle pospolu na prvním stupni. Jsme totiž parta, která je ráda spolu! Děkujeme paní učitelce Bártlové (naší budoucí paní učitelce třídní), že c...
  75 zobrazení

Doplavali jsme

Hurá, doplavali jsme. 10 lekcí máme zdárně za sebou, někteří z nás se velmi zlepšili. Nejrychlejší plavci získali medaili a diplom. Poslední hodinu jsme si nádherně užili v Aqua zóně. ​ ​
  68 zobrazení

Poslední týden školy (9. A)

V poslední červnovém týdnu jsme to měli pestré: Pondělí: Výběr a kontrola učebnic, úklid třídy...               A odpoledne se uskutečnilo tradiční neformální setkání rodičů a žáků na Hrádku. Úterý: Park Na Špici Středa: Kino Čtvrtek: Sluneční pláž Pátek: Úplně poslední den školní docházky...​
  51 zobrazení

8.D - Hradec nás baví…

​…a nebojíme se to přiznat? 😅 ​Prázdniny klepou na dveře… a stejně jste podali takový výkon ve Vědecké knihovně v HK. Máte můj obdiv… poprat se s tak těžkým tématem jako je 1.SV. 😊 A pak už nás čekala procházka a zábava ve vodní elektrárně Hučák.
  91 zobrazení

Kino za odměnu

Tak je to zase tady... konec školního roku a zítra vysvědčení. Za naši snahu si zasloužíme nejen známky, ale i zábavu ve formě filmu. Jelikož jsme se nedokázali shodnout a výsledek byl tzv. fifty - fifty, rozdělili jsme se na dvě party. Jedna Garfieldovou a druhá na Imaginární přátele. Užili jsme si to všichni! ​
  40 zobrazení

Poslední týden školy

​Poslední týden školy: pondělí - vracíme učebnice, uklizíme třídu  A odpoledne neformální setkání s rodiči a žáky na Hrádku...  úterý - Sportovní park Na Špici středa  - Kino čtvrtek - Sluneční pláž
  78 zobrazení

Plavecký výcvik

Dne 25. 6. nám skončil plavecký výcvik. Děti si v 10 lekcích osvojovaly různé plavecké styly a získávaly jistotu v hlubší vodě. A protože se už v bazénu cítily jak ryby ve vodě, mohly dnes skotačit na skluzavce, vířivce, skokanském můstku i bazénu. Na závěr bylo všem rozdáno "Vodní vysvědčení" a byly vyhodnoceni nejlepší pl...
  94 zobrazení

Školní výlet 8. C

Naše putování z Bílku do Chotěboře údolím řeky Doubravy. ​
  88 zobrazení

Mistr republiky v 8.D

Sice s námi nejel na školní výlet, ale dovezl nám do třídy titul MISTRA REPUBLIKY. :) ​  https://www.hbcpce.cz/clanek/566-mistrovska-sezona
  101 zobrazení

Jéňa Očenášek - Mistr Evropy v bikrosu

​Máme velkou radost! Jéňa Očenášek reprezentoval naši republiku v bikrosu  a v Itálii vybojoval titul Mistr Evropy.  Společně jsme s celou třídou slavili a jsme na něj opravdu pyšní !
  92 zobrazení

Mgr. Bc. Jana Smetanová
466415678, 604356 933
smetanovaj@zsprodlouzenapce.cz

Zástupce ředitelky školy pro oblast pedagogickou - statutární zástupce ředitelky školy:
Mgr. Tomáš Zemánek
zemanekt@zsprodlouzenapce.cz

Zástupce ředitelky školy pro oblast technicko - organizační: