Třídy a události

9.D - vzpomínka na teambuilding na farmě s koňmi

​Hned třetí den na začátku školního roku jsme se vydali na farmu s koňmi, kde nás čekaly různé aktivity ve skupinách s koňmi i bez nich. Všichni se mohli také  svézt na koni. Pro někoho to byla premiéra.
  186 zobrazení

8.D - výlet Jinolice, kemp Eden

7.-9.6. jsme jeli na třídní výlet do kempu Eden nedaleko Jinolic. Počasí nám vyšlo na jedničku. Navštívili jsme Prachovské skály, zahráli si míčové hry, vodní bitvu, koupali jsme se a druhý den večer byl táborák. Výlet jsme si užili. ​
  821 zobrazení

Přednáška o čsl. letcích za 2. světové války

Dne 25.5.2023 jsme se zúčastnili přednášky o čsl. letcích za 2. světové války.  ​Bylo to poutavé, poučné a dojemné.
  577 zobrazení

8.D - exkurze do Národního muzea a muzea Lennonovy zdi v Praze

Dne 15.5.2023 jsme se zúčastnili exkurze do Národního muzea a muzea Lennonovy zdi v Praze.  ​
  534 zobrazení

8.D v divadle

​ Ještě před Velikonocemi jsme navštívili VČD Pardubice a zhlédli divadelní představení s názvem Showtime.
  678 zobrazení

Exkurze do Olomouce – Pevnost poznání - 8.D

​Hned další den po jarmarku 30.3. jsme se vydali vlakem do Olomouce. Zde jsme navštívili Pevnost poznání. Nejprve jsme se zúčastnili interaktivního programu Sociální sítě a úskalí internetu, poté jsme zhlédli v digitálním planetáriu film o vesmíru a nakonec jsme si prohlédli 4 interaktivní expozice a sami si vyzkoušeli, co nás zajímalo z přírodopis...
  582 zobrazení

Hurá, máme nové lavice a židle - 8.D

634 zobrazení

Jak trávíme třídnické hodiny - 8.D

Na naše třídnické hodiny několikrát přišel pan školní psycholog. Společně jsme rozebírali role ve třídě, temperament a jak ovládat své emoce. Jindy hrajeme ve skupinách kooperativní hry. Po Velikonocích jsme strávili naši hodinu společně v tělocvičně.
  596 zobrazení

Ocenění Fair Play pro žáka z 8.D

Náš spolužák Ondra Vorlíček získal od Magistrátu města Pardubic ocenění Fair Play za nezištnou pomoc pánovi na vozíku. Cena mu byla slavnostně předána v Aule Univerzity Pardubice. Ondrovi gratulujeme a doufáme, že takových žáků je v naší škole víc. ​ ​
  772 zobrazení

Projekt Halloween

Na pondělí 31.10.2022 jsme si připravili projekt k tématu Halloween. Oblékli jsme se do strašidelných kostýmů, připravili 8 stanovišť s různými úkoly a pozvali mladší spolužáky ze 3.B, 3.D a 4.D. Ti od nás dostali kartičky a za splnění všech úkolů, při kterých jsme jim občas i pomáhali, obdrželi po vyslovení „trick or treat" sladkou odměnu. Pr...
  995 zobrazení

Vaření - 8.D

Při hodinách vaření se učíme dělat ovocné saláty, pomazánky a např. palačinky. Moc nás to baví a hlavně si to můžeme sníst. ​ ​
  544 zobrazení

Společná snídaně při třídnické hodině - 8.D

Jednu z našich třídnických hodin jsme zahájili společnou snídaní. Uvařili jsme si čaj, ochutnali moučník od paní učitelky a povídali jsme si, co kdo snídá a v kolik hodin vstává na třídnickou hodinu, kterou máme už od sedmi hodin. ​
  580 zobrazení

Výlet Kutná Hora - 17.6.2022

583 zobrazení

Exkurze Pražský hrad - 1.6.2022

579 zobrazení

Dobrý skutek - 7.D

V pátek 6.5.2022 jsme se vydali do Městského útulku v Pardubicích a přinesli krmivo pro psy a kočky za peníze, které jsme vydělali na školním jarmarku. Od paní Martiny Loučkové jsme se dozvěděli, jak útulek funguje a co vše dělají dobrovolníci pro nemocná a opuštěná zvířata a zároveň, jak my lidé se máme zachovat, když uvidíme v přírodě opuště...
  1102 zobrazení

IQLANDIE Liberec - 7.D

V úterý 3.5.2022 jsme společně se 7.B navštívili IQLANDII v Liberci. Prohlédli jsme si jednotlivé expozice a nejlepší bylo, že jsme si mohli vyzkoušet, jak vše funguje. Součástí naší exkurze byly také laboratorní práce – zkoumání kapalin. Pracovali jsme ve skupinkách a bylo to velmi zajímavé – např. měření hustoty kapalin, měkkost a tvrdost vody, j...
  895 zobrazení

7.D - na jarmarku

Letos jsme se zúčastnili celá třída jarního jarmarku v rámci Dne otevřených dveří. Napekli jsme sladké i slané dobroty, vyrobili náramky z korálků a ručně malované kamínky. Je fajn, když "táhneme za jeden provaz". ​
  855 zobrazení

Přespání v tělocvičně - 7.D

Naše třída měla dobrý nápad - přespat společně jednu noc ve škole. Bylo to bezva. ​  Užili jsme si spoustu zábavy, hráli jsme v tělocvičně různé hry a i diskotéka byla. Některým  z nás sice trvalo dlouho, než jsme usnuli - až v 1:30. Ráno nás probudila znělka z Boba a Bobka "Vstávat a cvičit" - no a pak už jsme se snaž...
  1141 zobrazení

7.D na bruslení

​Poslední den před jarními prázdninami jsme měli naplánované bruslení na zimním stadionu společně se třídami 5.B a 6.A. Škoda, že nás bylo nakonec tak málo, ale i tak jsme si to hezky užili. Příští rok si to určitě zopakujeme.
  893 zobrazení

České Vánoce anglicky

I tak by se dal pojmenovat společný projekt tříd 5.C a 6.C. Žáci pracovali v šesti smíšených skupinkách a navzájem si pomáhali. Toto téma bylo každému známé, jen se museli trochu „poprat" s angličtinou.   Ivana Bednářová, Eva Škvařilová                             ...
  1024 zobrazení

Mgr. Bc. Jana Smetanová
466415678, 604356 933
smetanovaj@zsprodlouzenapce.cz

Zástupce ředitelky školy pro oblast pedagogickou - statutární zástupce ředitelky školy:
Mgr. Tomáš Zemánek
zemanekt@zsprodlouzenapce.cz

Zástupce ředitelky školy pro oblast technicko - organizační: