​Se žáky jsme během on-line výuky v roce 2020 zvládli mnoho aktivit. Jednou žáci psali o oblíbených filmech, seriálech, postavách či vysněném zaměstnání, jindy měli za úkol poznat své spolužáky a popsat je v několika větách. A jak začal rok 2021?

V prvním měsíci nového roku jsme opakovali učivo pomocí únikové hry a hry, která odhalila, jaká slovíčka jsou žáci schopni vymyslet v pěti sekundách. Zažili jsme také #barevnytyden v rámci projektu #hrdaskola. V barevném týdnu jsme vždy začali slovní zásobou spojenou s vybranou barvou. První den byl duhový, druhý den byl červený, třetí den byl modrý, čtvrtý den byl žluto-zelený a pátý den byl černý a bílý. Žáci anglické třídy četli knihu Treasure Island, jejíž recenzi pak měli vytvořit do školních sešitů. Také jsme hovořili o zdraví a současné problematice nošení roušek. Žáci 9.C se vyjádřili k problematice zdravého stravování, se „sedmáky" jsme „vyrazili" do Londýna a naší poslední aktivitou byla v osmých třídách tvorba novinových a časopisových článků či plakátů a recenzí na vybraný produkt, seriál, film nebo knihu. Za tuto aktivitu Vás všechny musím pochválit, lepší recenze a články jsem snad nikdy nečetla. :-) Celkově byl tento měsíc velmi úspěšný. :-)